سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرفتن وقت سفارت آمریکا از عمان

 

وقت سفارت آمریکا

واقعیت اینست که حدود شش ماه  پیش سفارت آمریکا در عمان با توجه به پر بودن وقت های مصاحبه در کشورهای امارات، ارمنستان، ترکیه  جهت  ایرانیان وقت های توریستی و خصوصا دانشجویی را باز نمود. پر واضح است که در ابتدا همانند یکی دو سال پیش که سفارت آمریکا در پاکستان بنا به همین دلایل و پر بودن وقت ها در کشورهای نامبرده  شروع به وقت مصاحبه دادن به ایرانیان نمود در ابتدا اکثر پرونده های دانشجویی را به علت عدم آشنایی با این پرونده ها مردود یا ریجکت نمود.

بمرور زمان و آشنایی آفیسرهای سفارت آمریکا در  پاکستان در یکی دو سال اخیر آمار قبولی های ویزاهای دانشجویی نیز بالا رفت.

عینا این اتفاق برای مصاحبه های ویزای دانشجویی در عمان نیز تکرار شد و در ابتدا به علت عدم آشنایی آفیسرها تعداد ریجکتی ها بسیار بالا بود اما کم کم با آشنا شدن با پرونده های دانشجویان ایرانی در یکی دو ماه اخیر تعداد قبولیها بالا رفت و حتی چندین مورد ویزا درجا نیز در کارنامه سفارت آمریکا در عمان در هفته های اخیر ثبت شد که حتی در ماههای اول آرزویی دست نیافتنی بود .

به علت متقاضیان زیاد ایرانی که خواهان وقت سفارت آمریکا می باشند متاسفانه وقت های مصاحبه سفارت آمریکا در کشورهای ارمنستان تا 2024 و امارات تا 2023 به بعد و ترکیه هم فعلا وقت ها را تا اطلاع ثانوی بسته است.

چند نکته در مورد وقت سفرت آمریکا  از عمان را که لازم است مطرح شود تا متقاضیان بهتر و با دید بازتر اقدام کنند را در این جا توضیح می دهیم:

برای ورود به کشور عمان تا مدت زمان اقامت 14 روز نیازی به گرفتن ویزا نیست.

هزینه های بلیت رفت و برگشت به عمان  حدود 10-12 میلیون تومان در حال حاضر می باشد .

هزینه اقامت هر شب هتل بین یک میلیون و پانصد تا دو میلیون تومان است.


معمولا در حال حاضر وقت های سفارت آمریکا در عمان برای یک ماه بعد در دسترس می باشد .

نکته آخر اینکه در سایتی نوشته شده که برای مصاحبه  ویزاهای اقامت دائم آمریکا در عمان نیاز به آزمایش پزشکی دارد که ویزاهای توریستی یا دانشجویی ویزای اقامت دائم نیست و برای ورود به کشور عمان و مصاحبه سفارت آمریکا نیازی به آزمایش پزشکی نمی باشد.

تهیه و تنظیم : سفر هالیدی