سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای بنگلادش

 

ویزای بنگلادش-کاماپرس

 

کشور بنگلادش با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری، طبیعت بکر و دیدنی، جنگل‌های سرسبز، سواحل آرام و زیبا، موزه‌ها و آثار تاریخی متعدد و بناهای قدیمی به یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین مقاصد سفر گردشگران از سراسر دنیا تبدیل شده است.

اگر شما هم قصد دارید تعطیلات خود را در میان کوه‌های سرسبز و مزارع چای تفریحی این کشور سپری کنید، پیش از هر چیزی باید به فکر ویزای بنگلادش باشید. گردشگران بهتر است توجه داشته باشند که در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران به کشور بنگلادش امکان­‌پذیر نبوده و تمام پروازها دارای حداقل یک یا دو توقف است. بهترین گزینه برای سفر به این کشور، رفتن به کوالالامپور و از آنجا به داکا (پایتخت بنگلادش) یا استفاده از ایرلاین‌های ایرعربیا، امارات، ترکیش و امثال آن است.

کاماپرس در این گزارش، هزینه و شرایط دریافت ویزای توریستی 60 روزه بنگلادش را بررسی کرده است.

هزینه ویزای توریستی 60 روزه بنگلادش

تمامی فرم‌های درخواستی برای ثبت ویزای توریستی بنگلادش، 60 روزه بوده و افراد می‌توانند با این ویزا حدود دو ماه در این کشور اقامت داشته باشند. افراد برای دریافت ویزای توریستی 60 روزه بنگلادش باید هزینه‌ای معادل 63 دلار آمریکا یا سه میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کنند. همچنین صدور ویزای توریستی بنگلادش حداقل 10 روز کاری زمان می‌برد.

ویزای بنگلادش-کاماپرس

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی 60 روزه بنگلادش

برای دریافت ویزای توریستی 60 روزه بنگلادش باید مدارکی همچون اصل پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماهه، دو قطعه عکس پرسنلی، دعوتنامه، جواز کسب یا اجاره‌نامه به همراه آدرس محل کار و منزل را ارائه دهید.

چگونگی دریافت ویزای توریستی بنگلادش

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سفارت بنگلادش برای ویزای توریستی درخواست دهند. در این روش افراد باید ضمن پرداخت هزینه صدور ویزا، اسناد و مدارک خواسته شده را به سفارت تحویل دهند و در نهایت منتظر پاسخ کنسولگری بمانند.

از آن‌جایی که این روش کمی زمان‌بر بوده و ممکن است فاصله متقاضی تا سفارت بنگلادش زیاد باشد، لذا این کشور شرایطی را فراهم کرده که افراد بتوانند درخواست خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانند و در کمترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنند.

در این روش افراد می‌توانند با مراجعه به وبسایت یک آژانس گردشگری معتبر، فرم مرتبط با درخواست ویزا را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کنند. در این روش افراد برای پرداخت هزینه ویزا نیازی به داشتن کارت اعتباری یا مراجعه به شعب بانک نخواهند داشت و می‌توانند هزینه را به آسانی از طریق درگاه پرداختی آنلاین به صورت ریالی پرداخت کنند.

با این شیوه، افراد نیازی به مراجعه حضوری به سفارت ندارند و بدین ترتیب، از مسائل مرتبط با رفت و آمد رها می‌شوند. آنان می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز در خانه یا در محل کار، برای دریافت ویزای توریستی بنگلادش درخواست دهند و منتظر صدور آن بمانند.

پس از صدور ویزای بنگلادش، پیامک صدور آن برای افراد ارسال می‌شود و آنان می‌­تواند با مراجعه به حساب کاربری، ویزای خود را مشاهده و در موبایل ذخیره کنند یا آن را پرینت بگیرند.

ویزای بنگلادش-کاماپرس

تمکن مالی مورد نیاز ویزای توریستی بنگلادش

متقاضیان برای دریافت تاییدیه افسران ویزا باید مدارکی مبتنی بر اثبات توانایی مالی خود در طی سفر ارائه دهند. طبق قانون، افراد باید مبلغی حدود 1167 دلار در حساب بانکی خود داشته باشند و مدرک اثبات آن را همراه با مدارک دیگر در زمان درخواست ویزا بارگذاری کنند. اگر فرد متقاضی مبلغی کمتر از مبلغ تعیین شده در حساب بانکی خود داشته باشد، افسران کنسولگری درخواست ویزای او را رد خواهند کرد.

عوامل ریجکتی ویزای توریستی بنگلادش

کمیسیون عالی ویزای بنگلادش می‌تواند بدون ارائه دلیل، درخواست ویزای اشخاص را رد کند. اگر افسر کنسولگری تشخیص دهد که طبق قوانین بنگلادش، فرد واجد شرایط دریافت ویزا نیست، درخواست ویزای او را رد می‌کند و ممکن است دلیل ریجکتی ویزا را اعلام کند.

عدم ارائه اطلاعات درست و کتمان حقایق، عدم ارائه اسناد در زمان لازم، ارائه اسناد با اعتبار تمام شده، گذرنامه بدون اعتبار، عدم اثبات پشتوانه مالی و ناقص بودن فرم درخواست یا مدارک خواسته شده، از جمله دلایلی است که موجب ریجکتی یا برگشت خوردن ویزای بنگلادش می‌شود.

سریع‌ترین راه دریافت ویزای بنگلادش

اگر به دنبال اخذ ویزای بنگلادش در سریع‌ترین زمان ممکن و کاهش احتمال ریجکت شدن ویزای خود هستید، می‌توانید از کارشناسان آژانس‌ گردشگری «سفر هالیدی» کمک بگیرید. کارشناسان این مجموعه با تکمیل فرم ویزا و جمع‌آوری مدارک لازم جهت اخذ ویزای بنگلادش، روند اخذ ویزا را در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت پیگیری می‌کنند و شما می‌توانید کلیه مراحل اخذ ویزای خود را به این مجموعه بسپارید.

متقاضیان سفرهای آسیایی و اروپایی می‌توانند برای اطلاع از خدمات آژانس گردشگری سفر هالیدی به وبسایت آن به آدرس www.safarholiday.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 21000140-021  تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی